Veckans Kap

2011-10-06
21:48:09

Christian: en blivande polis som giär tävlingslysten & vill köra en porsche



Namn?
Christian Riise
Ålder?
23
Bor?
Göteborg
Sysselsättning?
Tränar ofta, jobbar åt försvarsmakten, umgås med vänner och är inte feg för en öl på stan.
Mål/drömmar?

En dröm är att komma in på polishögskolan, gjorde tredje och sista testerna i september och får antagningsbesked i mitten av november. 
Bra/dålig sida?
Mina sköna sidor är att jag är öppen, väldigt positiv, gillar att testa på nya saker och äventyrslysten. Mindre bra kan vara att jag är en tävlingsmänniska, vill helst vinna i allt.
Färg på drömbilen?
Jag utvecklar frågan om färg på drömbilen. Min drömbil är en Porsche 964 Turbo, svart, årsmodell 1990-91... ish.
Ibiza eller Åre?
Åre
Piercing/tatuering?
Jag har varken tatueringar eller piercingar, diggar dock tjejer med tatueringar.
Straight/gay?
Straight.
Lycklig & fattig / olycklig & rik?
Lycklig & fattig.
Blodig biff/sallad?
Blodig biff; medium rare.
Tantra/missionären?
Missionären, tantra verkar vara jävligt flummigt haha.
Pasta/ris?
Pasta.
Hemmakväll/fest?
Hellre fest än hemmakväll måste jag säga, men med skönt sällskap kan hemmakvällar krossa fester.
Bekvämt/välklätt?
Jag klär mig alltid bekvämt, har hellre t-shirt än skjorta på krogen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: