Veckans Kap

2011-10-16
13:53:12

Mikael; en hälsopluggande, omtänksam kille som gärna provar tantra.


Namn?
Mikael Boije Af Gennäs
Ålder?
22
Bor?
Göteborg
Sysselsättning?
Studerar Hälsa
Mål/drömmar?
Att ta en dag i taget och få ut så mycket av den som möjligt
Bra/dålig sida?
Bra sida: Glad och omtänksam. Dålig sida:
Färg på drömbilen?
Svart eller Vinröd
Ibiza eller Åre?
Inget av dem tack! (måste jag välja så får det bli Åre)
Piercing/tatuering?
Gillar bägge, men måste jag välja säger jag tatueringar.
Straight/gay?
Straight.
Lycklig & fattig / olycklig & rik?
Lycklig och fattig! Varje dag i veckan.
Blodig biff/sallad?
Svårt! Jag äter allt. Men man blir så härligt mätt av en god biff.
Tantra/missionären?
Tantra. Finns väll inget annat som är så roligt som sex? Varför göra de tråkigt med o bara köra en och samma position.
Pasta/ris?
Samma här, allt är gott! Men pasta är ju extra gott!
Hemmakväll/fest? 
Beror på sällskap och humör.
Bekvämt/välklätt?
Man kan ju klä sig bekvämt och välklätt samtidigt! Men skulle aldrig ta på mig något som är obekvämt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: